3/01/2014

Hankintoja

Nyt hiihtolomaviikolla olen shoppaillut jonkinverran keppiheppoihin liittyviä juttuja. Näitä tavaroita tarttui mukaan Ilmajoelta, Kurikasta ja Seinäjoelta, ja mikä parasta, minä en pulittanut noista senttiäkään! ;) Mä olin laiska ja laitoon äidin maksamaan (nojoo, sehän maksaa lähes aina mun ostokset :D), ja mumma tarjoutui vapaaehtoisesti maksamaan nuo valkoiset lankakerät, jotka tänään kävimme ostamassa :)

(Jouduin poistamaan kuvan, koska se ei näkynyt oikein)
  1. Mustaa tekonahkaa
  2. Keltaista fleeceä, josta aloin lähestulkoon heti värkkäämään loimia
  3. Mustaa nylon-nauhaa
  4. Valkeaa Taiga- lankaa, josta tein harjan uusimmalle kepparilleni
  5. Luonnonvalkoista Alfa-lankaa
  6. Vaaleanruskeaa Viking Balder-lankaa
  7. Koristenauhoja ja jotain kukkia alekorista, sovellan noita ehkä jotenkin ruusukkeisiin tai muuhun sellaiseen :D
  8. Pieniä D-renkaita, pääsevät varmaan Micklem Multibridle suitsiin, jos sellaiset teen
  9. Pieniä avainrenkaita riimuihin
  10. Kullanvärisiä lukkoja/klipsuja
  11. Ruskeaa ompelulankaa, vihdoinkin tätä oli kaivattu! :)
  12. 2kpl vaaleanpunaista tussia, käytin niitä uusimman heppani turpaan ;)
  13. Mini avainrenkaita, shettisten suitsia varten 
  14. Isoja avainrenkaita mm. kuolainrenkaiksi
Siinäpä nyt hiihtolomaviikon ostokset :)
Tänän oli niin ihana sää, että oli pakko ottaa tuokin kuva ulkona :)

Niin tosiaan, aloitin tuossa toissapäivänä värkkäämään valkoista hevosta, joka sitten tänään tuli valmiiksi, siitä lisää myöhemmin! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti