3/05/2014

Otuksia ja ratsastelua

Eilen (Tiistaina) kaverini Petra kävi meillä ekaa kertaa ja me keppisteltiin hieman, joten siitä nyt postaus:
 
 On nätti kuva.. Mutta mikä kissa-alien tuola vasemmas alakulmas on? :o Meidän pieni kiilusilmä- Hessu :D
 

Ensin ratsasteltiin Gribba- ja Sepe- poneilla esteitä. Hypättiin noin 30-40cm esteitä.
 Ja eih! Taas mää melki istun tossa esteen päällä -_- Miten mä aina onnistun? (ja mulla on taas sama huppari...)
 Sieltä tulee kiilusilmä-Petra Sepen kanssa :D
 
 
Seuraavaksi lähdimme maastoilemaan, minä Michelillä ja Petra Fiammalla. Mentiin kahdessa eri metsässä, ja oli kyllä yllättävän kuivaa, mutta sehän on vaan hyvä :)
 Hupsista! Mites sää ny siel maas oot?

 Ei muutaku heppa puhtaaks ja jatketaan matkaa :D
 
 Ylämäkeen (ei ollu liukasta)(mun ilmeet XD)
 
 Sieltä mä laukkailen

 
Sitten seuraa pari videon pätkää:
 
 
 
Viimmeisenä ratsasteltiin Enterprisellä ja Joylla esteitä, mutta siitä ei ole kuvia, koska kamerasta loppui akku -_-

2 kommenttia: