2/13/2015

"Kaverilauantait"

Lauantai 31.1.2015

Pari viikonloppua takaperin olin Kht Lumisukassa. Sielä oli myös Laura_maukissa ja Kht Kavionhuima. Tosiaan, hepoista mulla oli mukana Jupi ja Sasha :3
En oo vieläkään saanut Kht Lumisukan kameralla räpsimiäni kuvia, joten nyt ei oo tästä Lauantaista kovin paljon kuvia... :/

Ensiksi, kun odottelimme Kht Kavionhuimaa, niin hypittiin ajankuluksi patjan yli xD Tässä kuvassa näettekin Laura_maukissan kauniin ilmeen xD

Kun Kht Kavionhuima oli saapunut, niin lähdettiin maastoon. :3 Vasemmalla Laura, keskellä Kht Lumisukka (ja hänelle tekemäni tilari), oikealla Kht Kavionhuima ja sitten on toki vielä Jupin korvat :3

Sitten oli vuorossa hyppäämistä. Vasemmalla Kht Lumisukka, keskellä Kht Kavionhuima ja oikealla Laura :D Ja mä en muuten tiennytkään tehneeni tolle hepalle (vasen) pystyharjaa XD

Minä ja Jupi  sekä 100cm Cx Mä pääsin kerran 100cm yli, vaikka oli luntaki Cx

Ja sitten toinen kaunis hyppy ja 90cm :D



Lauantai 7.2.2015

Guess who is back? 
Eihän tässä näin pitänyt käydä.. Munhan piti jättää se tyyppi taakseni.. Mutta mä huomasin olevani liian hyväsydäminen, enkä yksinkertaisesti pystynyt vihoittelemaan niin kauaa ihmiselle, joka oli ollut kaverini.. Ihmiselle, joka vielä välitti, eikä suostunut jättämään rauhaan.

Petrahan se siinä.. Vaikkakin me nyt ollaan väleissä, en siltikän ole unohtanut niitä kauheuksia, joilla se on loukannut mua ja monia muita..

No, Petra sitten osti multa Nukan ja sille paljon varusteita Cx Sain maksuna rahaa ja hirveesti kaikkee muuta kepparitavaraa Cx

Mentiin siis ekana hyppäämään, Petralla oli Nuka ja mä otin Snean :3


Joo, nuo suitset oli ennen Jupin xD Mutta sitten Nuka pölli ne, ja nyt kun Myyn Nukan niin suitset siirty Snealle :D

Pystytukkaa! 8D

Haha, mikä toi jalka on? xD

Lopuksi mentiin vähä koulua pihassa :D

Vaan jotenkin niin kiva laukkakuva :3



Pörrönen :33


Seuraavaksi otettiin Nona (Petralla) ja Bella

Mentihin siis aluksi navettaan hyppimään :D

On vähä ruostees toi Petran hyppytyyli xD No, eihän se kesän jälkeen oo hypännykkää Cx

Kauhee xD Kiilusilmäkuvat is back! :D

Me lennetään! :D



Tukkajumala Bella :3

Mentihin taas välissä ladossa jotain höntsäily koulujuttuja :D

Mä oon aina niin kauheen keskittynyt 


Sitten taas käytiin vaihtamassa heppoja, Petra otti taas Nukansa ja minä pikkuisen Sashan :3

Eikä mikä ilme! XD


Loiksis Cx

Sasha- pikkuinen innostui niin, että sen piti välillä pukitellakin :D

On se niin söpö :3

Sain muuten Petralta tällääsen hepan ja tein sille suitset. Nyt hevonen suitsineen on myynnissä tuola Myynti&Vaihto- kohdassa (ylhäällä) ;) 


Tälläset kaks Lauantaita mulla on ollut, ja tämä kuulu epäonnenpäivä: Perjantai 13. on ainakin mun osalta sujunut mukavasti ja yllättänyt positiivisesti. :)


Muutes, menkääs lukemaan parhaan kaverini Hileen blogia :3 Hile on luvannut jotain kivaa kun 150 lukijaa täyttyy ;) 

Ja mulla on instagramissa vielä Sunnuntaihin asti ystävänpäiväarvonta, josta voi voittaa kuvan kanget. Menkääs siis seuraamaan: khtchiaro ja osallistumaan arvontaan ;)
Kuvassa muuten on uusin valmistunut tilari ;)

5 kommenttia:

  1. Kiva postaus! mmitä sun ja sen Petran välillä on ollut? Sori kun kysyn

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Lyhyesti sanottuna, se huijasi mua, ja monia muita myynneissä, eikä siihen voinut kunnolla luottaa, ei netissä, eikä kasvotusten.

      Poista
  2. Kht Koivuharju8/31/2015

    Mikä tuossa Sashan kaulassa on (joku varuste?) kolmanneksi vikassa kuvassa? :)

    VastaaPoista