9/21/2016

Suuntananne Youtube

Blogin puolella on ollut nyt vähän rauhallisempaa, mutta sen sijaan olen tehnyt Youtubeen kolmekin videota.  Ns. musiikkivideoita kaksi ekaa ja eilen tein myös MyDayn :)

Tämän tein musiikin pohjalta, kokosin kasaan joitain videoklippejä, joita on tullut kuvattua pitkin vuotta :)
------------------------------------------
Tätä toista varten kävin ihan kuvaamassa materiaalit (lukuunottamatta viimeistä klippiä), mutta musiikista ei ollut tietoakaan, ennenkuin aloin kokoamaan tätä :D

Kumasta videosta pidät enemmän, miksi?
Tykkäsittekös noista videoista? Pitäiskö joskus tehdä lisääkin? :)
------------------------------------------
Mydayn tein tosiaan eilen Tiistaina, koska mulla oli vapaapäivä. Oli koeviikon vipa päivä ja mulla ei tosiaan ollut koetta :)

Saatte myöhemmin kuvia, joita oon ottanut Voices in my head videota ja mydayta kuvatessa :)
Tilatkaas muuten mun Youtube-kanava, jos ette oo vielä tilanneet! :)

3 kommenttia:

  1. Anonyymi9/25/2016

    Heippa, kiinnostaisiko tutustua? Minäkin asun Ilmajoella (olen vasta muuttanut tänne jokin aika sitten), olen 21-vuotias heppatyttö. Harrastan ratsastusta Seinäjoella ja kirjoitan myöskin blogia.
    Jätän tämän nyt nimettömänä tähän, mutta voin laittaa nimellisenä/lisää tietoja, jos kiinnostaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka vaan! :D Kiinnostaishan mua tutustua! :) Voisitko laittaa vaikkapa sähköpostissa viestiä: khtchiaro@gmail.com ? Tai vaikka instan direktiin: khtchiaro

      Poista
    2. Laitoin sulle directissä viestiä pari päivää sitten :)

      Poista