2/05/2014

Viikonlopun Kuvapostaus

Tämä viikonloppu oli hauskin sitten aikoihin! Hile tuli meille kyläilemään kahden keppihevosensa kanssa Perjantaina ja oli Sunnuntaihin asti.
Kuvista ei tullut parhaita mahdollisia, osa on ylivalottunut tai liian pimeä, osassa kepparin selässä olevalla "örkillä" on punaiset silmät, hullu ilme tai jotain muuta vastaavaa, mutta kuvat nyt ovat mitä ovat XD

Perjantai:
Mentiin maneesiin hyppimään esteitä kun Hile tuli. Hile meni Rommiella ja minä Jossulla.
Kuvissa hypimme vaan samaa estettä, koska ei tullut kuvailtua niiden muiden esteiden hyppimistä:
 Hile ja Rommie, sekä kiilusilmäinen kattimus xD

 Missäs toinen jalka?


Kielto! xD


 Minä ja Jossu hienon ponnistuksemme kanssa :D


 Haamu(ko?)


 Illalla vähän "innostuttiin" harjailemaan ja pintelöimään keppihevosia, ja tässä tulos:
 Pintelöity konimus Josefiina :D

 Sitten tehtiin tuollainen riimukin yhdestä vanhasta riimusta, joka ei mennyt kenellekään mun heppaselle. Ja "jalassa" on pinteli :D


Lauantaina mentiin heti aamusta jälleen maneesiin hyppäämään, minä Hurmurilla ja Hile Sintillä.
 Hurmuri ja Sintti valmiina lähtöön!

 Minä hyppään Hurmurilla

 

 Hile ja Sintti :D


Ja sitten mentiin illemmalla ratsastelemaan, Hile Rommiella ja minä Tsunamilla:


 Minä ja Tsunami :D

 Hohhoi ku rupes väsyttämään, päätinpä sitten istahtaakin oikein tuohon esteen päälle XD (oikeasti tuo on alastulo hypystä)


Näille kahdelle kuvalle me naurettiin erityisen paljon: (ilmeet XD)



 Ööö, minne Rommie katosi? Kuvassa Hile hyppää Rommiella...


Sunnuntaina saatiin valmiiksi tuo uusi keppihevonen, joka on rodultaan Shire: (mentiin siis sillä uudella ja Sepe-ponilla)
 Näin meilläpäin hypätään esteitä uusilla hevosilla XD

 Minä ja Sepe köpötellään

 Tuossa tosiaan se uusi hevonen, rotu on siis Shire, nimiehdotuksia saa antaa, luultavasti ruuna siitä tulee.

Yrittäkääpäs tuosta laskea keppihevoset (tuossa ei ees oo kovin monta) :D

Eiköhän se nyt ollut siinä. :)
Maneesinamme toimi tälläkertaa navettamme (jossa ei enää lehmiä).
Kiitos Hileelle superkivasta viikonlopusta! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti